Ben mi?

Benim yarattıklarım bunlar,
Birilerinin beğenmesi için değil,
Sadece kendim için,

Aynaya baksam da görmek için kendimi,
Gördüğüm bir et yığınından farksız
Benim seçimim değil bu yüz, bu vücut
Beni anlatmasını beklemesin kimse
Benim yarattıklarım bunlar,
Aynada göremediğim kendim için
Onlara bakıp kendimi eleştirebilmem için
Kendimi görmek istediğim için…
Hepsinin içinde bir parça ben var
Bazıları olabildiklerim, bazıları olamadıklarım
Belki de olmak istediklerim
Gitme vakti geldiğinde buralardan
Akıllarda kalacak gerçek benler
Bazıları masum, bazıları düzenbaz,
Ukaladır bazıları çok konuşur, az dinler
Ağlar kendi köşesinde, korkar
Kandırır seni, pişmanlık duymaz
Yinede bendir o, maskesiz bir yüzdür
Zaman kırışıklarını çizemez üstüne
İfadesi saftır bir fırçadan çıkmış gibi
Köşesinde bekler gülümser ona bakanlara

Benim yarattıklarım bunlar,
Birilerinin beğenmesi için değil,
Sadece kendim için…

2 yorum:

ilk yorumlayanın ben olayım :)

bu şiirini beğendim canım, daha önceden üstünkörü okumuştum ama okurken tahayyül etmeye başladığımda gerçekten ne anlatmaya çalıştığını damarlarımda hissederek anladım.

bunun devamı gelsin diyorum.

hiper.

28 Şubat 2009 13:46  

saol canım teşekkür ederim, umarım devamını da yazarım bi şekilde...

ayrıca ilk yorum olmandan ötürü de helal olsun diyorum :D

biskuwi

11 Mart 2009 23:33  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa